Författare Ämne: Partille socialnämnd  (läst 3265 gånger)

Michael

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 29
    • Visa profil
Partille socialnämnd
« skrivet: 19 februari 2009, 02:15:02 AM »
De är en samling riktigt hemska människor.
Om man får lov att uppge namn utan att bli stämd? Så kommer nästa meddelande att innehålla namnen på chefer och handläggare.
För jag är fruktansvärt trött på dessa socialarbetare som gömmer sig bakom sina tjänster och lagar.
Och inget samvete eller ansvar och bara skyller på varandra.
 :evil:

Jan-Olof Larson

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 38
    • Visa profil
Partille socialnämnd
« Svar #1 skrivet: 19 februari 2009, 12:12:46 PM »
Detta sker alltså i Västra Götaland ! Samma region som förvägrade EuropaKonvention och Barnkonvention för oss !

Häng ut dom på nätet dom har begått brott mot många människor, själv har jag lagt ut några namn här på några förblindade och korrupta socialfascister som aldrig kan ses annat än som synnerligen samhällsfarliga .

Hur många fler skall behöva skadas och få sätta livet till för dessa maktkåta omänskliga varelser ?

Michael

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 29
    • Visa profil
Partille socialnämnd
« Svar #2 skrivet: 20 februari 2009, 07:58:39 AM »
Citat från: "Jan-Olof Larson"
Detta sker alltså i Västra Götaland ! Samma region som förvägrade EuropaKonvention och Barnkonvention för oss !

Häng ut dom på nätet dom har begått brott mot många människor, själv har jag lagt ut några namn här på några förblindade och korrupta socialfascister som aldrig kan ses annat än som synnerligen samhällsfarliga .

Hur många fler skall behöva skadas och få sätta livet till för dessa maktkåta omänskliga varelser ?

Väldigt enkelt annars för den som är intresserad, det är bara att gå in på deras hemsida, vi har haft dem nästan allihop.
Jag tycker faktiskt att hela sveriges (efter vad man läst och hört) är en samling maktgalna brottslingar som förstör kärnfamiljer.

De enda jag tycker är berättigade vård är samhällsfarliga ungdomar.
De kan ofta inte familjen hjälpa utan tyvärr behöver de samhällets hjälp.

Jan-Olof Larson

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 38
    • Visa profil
Partille socialnämnd
« Svar #3 skrivet: 26 februari 2009, 10:26:34 AM »
Javisst, det går att få reda på detta som du skriver . Jag kollade för egen del också och fann till min förskräckelse att några av Amåls tidigare verksamma inom socialtjänsten idag har flyttat till andra kommunner där de fortfarande kommer i kontakt med socialnämnd och socialtjänst sedan de genom underlåtenhet och grava tjänstefel skapat både död och skador.
Inte svårt att inse att hela systemet är vansinnigt fel. En jämförelse man kan göra är när någon inom ett företag saboterar företaget och då skadan skett förflyttas till ett dotterbolag och då får likande arbetsuppgifter !
Förutom att det drabbar oss skattebetalare sÃ¥ drabbar det barn och ungdomar, föräldrar som kanske fÃ¥r sätta livet pÃ¥ spel och nu Ã¥ter igen pÃ¥ den nya orten... För mig är det fullkomligt  obegripligt hur Länsstyrelser och Socialstyrelen kan totalt blunda för detta..

Jag läser här pÃ¥ en annan del utav forumet hur nÃ¥gon menar att JK eller JO har vissa lagliga skyldigheter att granska och kanske stänga av tjänstemän som kanske  underlÃ¥tit Ã¥tgärder när larmklockorna ringt, men av nÃ¥gon outgrundlig anledning blundar dessa potentater för verkligheten som frÃ¥n myndighetens sida underlÃ¥tit att ta intryck av händelsen  som i fallet Louise som nu tillÃ¥tas fÃ¥ en projektion över till äldrevÃ¥rden  och alla fallen i Ã…mÃ¥l dÃ¥? !

För mig verkar det som att i den kultur som dessa tjänstemän rör sig inom finns ONDSKA inbyggt