Författare Ämne: sökes flera som har lvuade barn i halland  (läst 2690 gånger)

barnen

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 22
    • Visa profil
sökes flera som har lvuade barn i halland
« skrivet: 26 januari 2009, 01:25:10 AM »
ja söker mammer eller papper som har barn pkacerade i halland

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Re: sökes flera som har lvuade barn i halland
« Svar #1 skrivet: 26 januari 2009, 07:38:59 AM »
Citat från: "barnen"
ja söker mammer eller papper som har barn pkacerade i halland

Bra ide. Prova också att leta upp hemsidor/forum där du kan få tag i folk som kan ge dig tips. Jag hoppas någon här är bättre än mig på sådant. Annars kan du söka på google. Prova sökorden "LVU, Sociala, myndighetsövergrepp, länsrätt" Det finns säkert de som är bättre än mig på att hjälpa dig med sådant. Kan inte samhällets styvbarn och stulen barndom: forum hjälpa dig ?
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

partybrud

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
    • http://www.domglomdabarnen.dinstudio.se
« Svar #2 skrivet: 26 januari 2009, 07:52:52 AM »
Stulen barndom finns inte det är Stulen barndom Stockholm o jo hon har fått hjälp även från annan förening vad jag tror men hon gör inte vad man säger till ska göra kan va svårt då

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
« Svar #3 skrivet: 26 januari 2009, 10:38:54 AM »
Citat från: "partybrud"
Stulen barndom finns inte det är Stulen barndom Stockholm o jo hon har fått hjälp även från annan förening vad jag tror men hon gör inte vad man säger till ska göra kan va svårt då

Det är svårt eller omöjligt egentligen att ge råd. I princip måste man samla information väldigt länge. Även information som ser ut att vara oanvändbar för stunden. Skaffa kontakter som kan se ut oanvändbara för stunden, och ur allt detta koka ihop sin egen lösning. Det tar tid, och därför kan ingen få ett svar "gör så där", eller "kontakta den och den". Det handlar även om att göra sin fiende medveten om att man anstränger sig, och att de måste börja räkna med att man hela tiden söker efter en utväg. De blir mindre intresserade av att begå nya brott då, om de börjar bli medveten om att det finns en anmälare på andra sidan..
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

barnen

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 22
    • Visa profil
partybrud
« Svar #4 skrivet: 13 februari 2009, 21:58:20 PM »
hej va vet du ????  jag har fått hjälp till en viss del..den hjälp ja får tar ja mot..men ja tycker inte om att folk skriver så när dom inte vet