VARFĂR AGERADE INGEN AV DE SOM FICK DEN?
DĂ
LIGT!
http://www.nkmr.org/slapp_lvu_barnen_loss_det_ar_jul_2008.htm
GE INTE UPP, VI VET VAD NI GĂ
R IGENOM!
Bra apell för livet och rÀttvisan!Samtidigt Àr det tragiskt att sÄ fÄ Svenskar, Àven i detta forum förstÄr allvaret. SÄklart flertalet förstÄr att stulna barn gör ont, men det Àr ju Ànnu vÀrre Àn sÄ....
Om det vore sÄ att socialkontoren och Àven andra myndigheters (t.ex A-förmedling och F-kassa) misslyckades sÄ ofta genom otur, dÄ vore det inte sÄ farligt. Alla Àr felbara. Jag rÀkande sommaren 2004 ut att om Arbetsförmedlingen Svingeln i Göteborg skulle göra lika mÄnga felaktigheter i alla Àrenden som dÄ dÄ gjorde i mitt skulle de producera omkring 5000 (ja femtusen) tjÀnstefel per Är. Att pÄstÄ att sÄdant Àr slump eller misstag Àr omöjligt för normalbegÄvade.
BetĂ€nk följande: Ăvergreppen bland Svenska myndigheter, och socialkontorens olagliga ageranden Ă€r antagligen de som skadar mĂ€nniskor mest gnm stulna barn och myndighetens vĂ€grade bostadsgaranti, t.ex. Om det vore "misstag" sĂ„ skulle en apell till bl.a Kungen och Statsministern inte vara sĂ„ kĂ€nsligt.
Genom att allt fler begriper att en stor del av
soc "elakheter" Àr del av organiserad terror, som en ny rashygien efter tvÄngssteriliseringarnas avveklande 1975.... dÀrav blir apeller till Statens ledare extremt kÀnsligt.
--------------------
# Till den finaste adeln ges förlÀningar, makt att driva in skatter och utrymme och land till sina fina adliga barn. Nu 2008 ges inte förlÀningar utan "fallskÀrmar" och pensioner i miljard-klassen, vÄr tid förlÀningar.
# De utpekat "sÀmsta" trycks ned för att lÄngsamt och osynligt avlas bort. LÄg lön, stulna barn, trakasserier och utanförskap ska kuva "de dÄliga" som en stegvis utslagning.
SÄ hÀr resonerar den smygfascistiska eliten (inte jag). Eller som BlÄ TÄget och Ebba Grön sjöng: Staten och kapitalet sitter i samma bÄt. Det Àr inte dom som ror...
---------------------
BetÀnk att en myndighet genomför vad som uppenbart, logiskt sett Àr organiserade övergrepp... medan Kungen och Statsministern ens vÀgrar svara. Detta ligger mycket nÀra "brott mot mÀnskligheten" eftersom de bevisligen informeras och att de lika bevisligen vÀgrar att svara och eller agera för att förhindra dagligt pÄgÄende övergrepp i landet.
Till mamma1 och er andra... Vad skulle Reinfeld eller Kungens svara? ...alltsÄ Àrligt, vad skulle de sÀga? NÄgot i stil med att:
Vi vet att en myndighet tar era barn, men det skiter vi i!?
Uppfatta nu inte det som att jag tar dem i förvar, jag försöker bara förstÄ spelreglerna i det tjyvaktiga elit-politiken (som sker /skett under sÄvÀl Borgerlig som tidigare Sosse-regering).
Mindre trÄkig jul Ät alla!Morgan Ohlson
.