Allvarligt talat "Avos"
Alla dina påståenden överallt, och alla dina egna personliga tolkningar av mina inlägg, visar på att du måtte vara störd på något sätt, och då är det nog allra bäst att en utbildad psykolog för en dialog med dig.
GOD JUL :!:
End of "discussion".
Mer personangrepp och internet-psykologi. Det där är jag redan van vid sedan du kom hit och förstörde atmosfären i april.Det biter inte, det är värre när du ger dig på våra barn när du inte lyckas skada mig personligen.
Ett och samma upprepas hela tiden:
1) Du förklarar att du är en person stående över alla andra, och har kommit hit för att ta över, men först måste du trampa ned en del personer som står i din väg, förklarar du helt anspråkslöst. Som en brasklapp menar du sedan att du är mycket lämplig därför att du själv säger om dig själv att du är så bra och lämplig (med uttryckliga rekommendationer)
2) Du medger alltså att du ställer dig i antagonistisk motsägelse till andra forumdeltagare, och rimligen borde du då anses uppsåtligen överträda forumets regler om en god samtals ton. Därmed så faller ansvaret på DIG för den förstörda stämning som blir följden. Vi har rätt att uppträda som att vi har blivit kränkta, därför att vi HAR blivit kränkta ! Att du anser dig kränkt när du blir tillrättavisad, är bara en personlig brist hos dig.
3) Du får personlig kritik för ditt sätt: ditt barnsliga sätt att inte ta till dig regler, eller synpunkter på andras intressen och behov. När du stöter emot personlig kritik så slår du så hårt du kan med skrev-sparkar. Går inte det, så angriper du våra barn istället.
4) Sedan du på detta sätt visat din totala sociala inkompetens, så försöker du SKYDDA DIG SJÄLV genom att publicera ytterligare länkar för att kohandla med moderatorn som betalning om din ratio nytta/skada på detta forum.
Jag ska säga dig att du gör verkligen värre skada här än nytta. Förrådet av länkar är ÄNDLIGT: Stockholm! Snart finns inte ett enda fikonlöv kvar att dölja dig med !
Vad man bör tänka på när man besöker ett forum som detta ( Nu kommer jag att ta upp saker du omöjligt kan förstå, så du kan läsa förbi detta), är att på detta forum huserar folk med kunskaper som inte har sitt ursprung i abstrakt kunskap. Dvs Inget av det man kan lära sig här, kan man återfinna i läroplanen på ett universitet.
Ändå anser jag att man lär sig MER här än den ytliga kunskap man får på ett universitet. På ett universitet lär man sig MER; här lär man sig HUR DET EGENTLIGEN ÄR !
"Hur det egentligen är" har du och socialförvaltningen ingen lust att lära er; det jag jag blivit ganska klar på.
De fientliga socialförvaltnings-siterna socialetik/cognito/sociala nätet/consequentia accepterar bara skrivningar som inte framställer socialförvaltningen som moraliska förlorare. Endast skrivningar tillåts där saker löser sig till sist. Den som skriver något annat, kommer att plockas bort därifrån, de erfarenheterna har vi alla. Därför så handlar det om förfalskad verklighet sammantaget, då man inte bör släppa fram information filtrerad genom deras filter. Självfallet länkar de aldrig hit.
Jag har inget att invända mot dessa siter då jag inte har tänkt förändra hela världen, och inte tänker som en tonåring. Däremot så måste man som vuxen inse att deras värderingar gäller DÄR, och våra värderingar gäller HÄR.
I annat fall behövs inte flera siter, då kunde det räcka med EN ENDA, vilket skulle vara outhärdligt !Vad som gäller den särskilda typ av unik kunskap som drabbade människor av samhällets förtryck besitter; "hur det egentligen är", kännetecknas av att det är människor som är nedslagna i skorna mer eller mindre, och att de har en stor BREDD.
Dess antites är då naturligtvis en kategori människor som du, dvs en bokhållartyp, som betonar sina fiktiva kvalifikationer och betonar sin HÖJD, sin abstrakta kunskap. Du har en personlighet av bokhållartyp, men därför en smalspårig icke-erfarenhetsbaserad instrumentiell läggning, där du själv i dina karaktärsbeskrivningar tar upp vilka YRKEN (!) du HAR inte HAFT( du är pensionär). DIN RÄTT att trampa in som polis, myndighetsperson etc. var som helst och ta över, och t o m oblygt öppet medge att detta är ditt syfte, medan du till tröst delar ut små kakor åt "barnen", i form av länkar och hurtfriska uppmaningar att vi ska vända oss till våra fiender myndighetsbrottslingarna för att få hjälp att lösa våra problem och få upprättelse. Du talar om din smalspåriga "know how", men vi besitter "know why" här.