Författare Ämne: Har du rÃ¥kat ut for dessa personer?  (läst 5881 gånger)

Yngling

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
Har du råkat ut for dessa personer?
« skrivet: 09 oktober 2006, 22:58:48 PM »
Jag undrar om någon har erfarenhet med sociala myndigheter i Ljungby?
Dessa personer skulle jag gärna veta lite mer om;

Kristina Vikman, Psykoterapeut /kurator vid BUP Ljungby.
Elsie Göransson socialsekreterare vid Socialbyrån i Ljungby
Margareta Gylling socialsekreterare vid Socialbyrån i Ljungby
Lena Bolmelind socialsekreterare vid Socialbyrån i Ljungby
Inga-Brita Östenson psykolog, Växjö Psykologbyrå
Stig Östenson, psykiater (pensionerat)
Hanna Franzén psykolog, BUP Växjö
Ekbacken Familjehem (Familjehuset) i Alvesta (Skal finnas et barnhem i 1. etage.)
Bengt von Strokirch (nämndenman f.Centerpartiet) domare i Kammarrätten i Jönköping. Ordf. kulturnämnden i Jönköping.
Arne Johansson (nämndeman f.Centerpartiet) Ordförande i Socialnämnden i Ljungby
Tomas Norström, Rådman / Tingsrättsdomare vid Stockholms Tingsrätt

Jag besitter kompremetterande uppgifter på flera av dessa personer, både i form av handlingar och ljudband.
Har någon haft ärenden där dessa personer har varit involverat, så vill jag gärna veta. Kanske vi kan utväcksla erfarenheter och bevisuppgifter?

Flera av dessa personer kommer att saksökas på skadestånd, och några är polisanmäld för bland annat grov tjänstefel, egenmäktighet med barn, berövande av- eller förvanskande av familjestälning, omänsklig eller förnedrande bahandling +++

Alla uppgifter är interessanta. Också uppgifter som kanske inte framstår som interessanta i första läget. Av särskild interesse är uppgifter om Kristina Vikman, Elsie Göransson, Margareta Gylling, Lena Bolmelind, Inga-Brita Östenson och Arne Johansson.
Kanske har du några dokument undertecknat av en av dessa personer?

Jag har goda advokater och experter för hand. Konfidensialitet är en självklarhet.
Jag kan kontaktas på yngling73@hotmail.com