Författare Ämne: hej  (läst 1892 gånger)

barnen

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 22
    • Visa profil
hej
« skrivet: 25 november 2008, 16:35:14 PM »
varbergs kommun byter soc sek hela tiden hon som har hand om mina tre barn..nu har jag inte haft hemma mina tre barn på 8år..de har gått 1år sen jag träffa mina töser..snälla någon jag behöver hjäkp inget händer..min som har varit här 1 gång..sen inget mer

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Re: hej
« Svar #1 skrivet: 25 november 2008, 17:49:23 PM »
Citat från: "barnen"
varbergs kommun byter soc sek hela tiden hon som har hand om mina tre barn..nu har jag inte haft hemma mina tre barn på 8år..de har gått 1år sen jag träffa mina töser..snälla någon jag behöver hjäkp inget händer..min som har varit här 1 gång..sen inget mer

Är de LVU:ade eller är de där "frivilligt", dvs ha de utpressat dig att gå med på " frivillig placering ? I vardera fallen måste du gå till länsrätten och kräva omedelbart slut på omhändertagandet. Argumentering ?Den får du fundera på. Om de är "frivilligt" placerade, så kommer de att hota med LVU. Men det är värre om de blivit "frivilligt" placerade, eftersom de då ideligen kommer att kasta i ansiktet på dig att du erkänt att du är en dålig förälder genom att gå med på " frivillig" placering.

Dvs en förälder som lyssnar på SOC är DÅLIG.
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna