Frfattare mne: Halmstad Socialförvaltning  (lst 3111 gnger)

Rättslös

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 1
    • Visa profil
Halmstad Socialförvaltning
« skrivet: 17 november 2008, 01:40:53 AM »
Hej!

Är det någon som har erfarenheter av soc i Halmstad?

Jag för just nu en kamp mot Sofia Lundholm och hennes chef Ulla Herrnågonting.

Måndagen den 17/11 skall de besluta om att ta mitt barn ifrån mig.

Har någon några tips till mig?
Stefan

Stockholm

• Gst
« Svar #1 skrivet: 17 november 2008, 14:24:58 PM »
Hej!

Du / Ni måste överklaga beslutet till Länssrätten inom 3 veckor från det att Du / Ni fått beslutet i Er hand, och få ett offentligt rättsligt biträde (jurist) tilldelat.

Se även mitt personliga meddelande till Dig.

Unions Medborgare

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 92
    • Visa profil
Re: Rättslös i Halmstad
« Svar #2 skrivet: 17 november 2008, 22:32:08 PM »
Hej - Du är inte rättslös om Du tar reda på "Vem är soc. i Halmstad"!

Se till att anställd eller annan resurs i brev till Dig redovisar vilket organisationsnummer och säte, lokalt i en medlemsstat som i tid och rum  ANSVARAR för handläggning eller beslut med säkerhetsbrist, mot EN  drabbad enskild medveten svensk medborgare, som lagligt bor eller arbetar i Halmstad, som en del av en medlemsstat, lokalt på den inre gemensamma marknaden.

Marknaden är alltid EN perZon som representerar NÅGONTING!

Någonting kan vara EN anställd resurs hos en svensk tillsynsmyndighet, som i tid och rum producerat säkerhetsbrist i brev till EN enskild person.

Person som får värdera och välja lagstiftare och kontrollmakt lokalt i en medlemsstat kan kostnadsfritt klaga till EU-kommissionen om resurser i en svensk tillsynsmyndighet producerat säkerhetsbrist i brev, som är fördragsbrott lokalt på den inre fria gemensamma marknaden.

Anställd hos en svensk myndighet, företag eller förening försöker så länge det går att förneka EN drabbad enskild svensk medborgares rätt till skadestånd av det allmänna, lokalt på den inre gemensamma marknaden.

Även EN rättslös har rättigheter och skyldigheter lokalt i en medlemsstat.
MARKNADEN värderar, värdesäkrar och väljer producerat RESULTAT från RESURSER, som inte kan avtala bort, NYTTA med retroaktivt STRIKT produktansvar för säkerhetsbrist mot enskild fysisk person, lokalt någonstans i EØS eller EU.

Nesse

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 41
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 18 november 2008, 02:03:03 AM »
Intressant tes, man skulle alltså kunna gå runt hela det Svenska
rättsklabbet med att skriva till EU direkt.

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlgg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
« Svar #4 skrivet: 18 november 2008, 07:52:55 AM »
Citat frn: "Nesse"
Intressant tes, man skulle alltså kunna gå runt hela det Svenska
rättsklabbet med att skriva till EU direkt.

"på sätt och vis"
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna