Författare Ämne: Misstankar  (läst 1869 gånger)

Jan Nilsson

• Gäst
Misstankar
« skrivet: 11 juni 2003, 09:27:36 AM »
Jag har varit gift med en schweiziska och när  jag skilde mig blev jag utkastad från Schweiz efter flera års vistelse i landet. Det går aldrig att lita på någon som man behandlar på det sättet. Från 1987 har jag misstankar om att vara telefonavlyssnad och det kan vara den schweiziska polisen som inte litar på mig. Jag trodde att det handlade om Palmemordet. Ibland rättar sig svensk polis efter utländsk polis. Jag har gjort anmälningar och det var svårt att få telefon undersölkt. De har också sagt att det är psykisk sjukdom i Sverige, när man blir utkastad. Vanliga människor ska inte få byta land. Det ska vara så bra här att ingen vill flytta. Det är ingen human politik mot de som är födda i Sverige. De är psykisk sjuka och ska botas med tabletter. Jag har inte ens fått ett beslut från Schweiziska myndigheter varför som jag är utvisad och inte får komma tillbaka. Alla människor som protesterar kan bli undersökta av polisen. Jag har inga bevis om telefonavlyssnig. Men allt är möjligt i Sverige. Man får inte säga ifrån. Att tro att polisen skulle syssla med nåt sånt i sverige kan också vara tecken på sjukdom.