Författare Ämne: Rädslan för mydigheterna  (läst 5984 gånger)

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Rädslan för mydigheterna
« skrivet: 05 november 2007, 14:29:16 PM »
När jag läser på socialombudsmannens hemsida, så känner man rädsla för myndigheterna. Varför har jag klarat mig ? Det här gått värre för de flesta. Tänk om myndighetsbrottslingar tog våra barn ? Skulle man överleva ? Trots att jag klarat mig, känns det ändå som helvetet på jorden.
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

Unions Medborgare

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 92
    • Visa profil
Re:Rädslan för myndigheterna
« Svar #1 skrivet: 19 december 2007, 13:06:42 PM »
Rädslan för myndigheterna är det MÅL som SKYDDAR det allmännas skadeståndsansvar mot EN drabbad enskild svensk unionsmedborgare, som kan värdera och välja lagstiftare och kontrollmakt lokalt i EES/EU.
MARKNADEN värderar, värdesäkrar och väljer producerat RESULTAT från RESURSER, som inte kan avtala bort, NYTTA med retroaktivt STRIKT produktansvar för säkerhetsbrist mot enskild fysisk person, lokalt någonstans i EØS eller EU.

Unions Medborgare

• Newbie
  • *
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 25 november 2008, 14:00:40 PM »
VARFÖR är svenska folket som kollektiv RÄDDA för EN statlig eller kommunal svensk tillsynsmyndighet, lokalt på den inre gemensamma marknaden?

Är det den svenska kollektiva modellen, Jante, Luther eller Ågren?
MARKNADEN värderar, värdesäkrar och väljer producerat RESULTAT från RESURSER, som inte kan avtala bort, NYTTA med retroaktivt STRIKT produktansvar för säkerhetsbrist mot enskild fysisk person, lokalt någonstans i EØS eller EU.

Nesse

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 41
    • Visa profil
Rädslan för mydigheterna
« Svar #3 skrivet: 04 december 2008, 01:38:34 AM »
Det är all a tre lägg sen till, latet, flatet, girighet, egosim,nepotism,
rövslickande i allmänhet och en del andra saker så har du en förklaring
till Svenskens lynne.

Unions Medborgare

• Newbie
  • *
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 04 december 2008, 12:36:25 PM »
Kunskap kan inte köpas bara utvecklas lokalt i varje enskild mental fyrarummare, som vill, vågar och kan SKYDDA familjens rättigheter i de nordiska länderna, lokalt på den inre gemensamma marknaden

Läs och lär av regeringens egen SOU 1997:194 - den är helt gratis, men förbrukar RESURSERNA = Tid x (Rum + Arbete + Energi).

SKYDD av familjens rättigheter i de nordiska länderna och av EN enskild person, husdjur och egendom, samt enskildas hälsa, miljö säkerhet och ekonomiska intressen, är helt gratis för EN medveten enskild person, som lokalt i tid och rum vill, kan och vågar värdera, värdesäkra och välja PRODUKT (person, vara, tjänst eller kapital), i total harmoni med EU-rättens företräde och EG-domstolens tolkningsmonopol och rättspraxis, lokalt på den inre gemensamma marknaden.