Författare Ämne: 6 Ã¥r og 12 dage .... Hilsen fra Danmark ....  (läst 3858 gånger)

Golfball

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
6 år og 12 dage .... Hilsen fra Danmark ....
« skrivet: 29 juli 2003, 10:04:51 AM »
Der skulle gå 6 år og 12 dage fra min ekskone flyttede til min søns ønske gik i opfyldelse.

Jeg er stadig helt rundtosset for jeg har fået afgørelsen her i sommer. Han kommer hjem og bor hos mig.

Jeg har svært ved at fatte det.

Alle de mange års ensidige chikane fra Politiet, Statsamtet, Kommunen, ja alle mulige parter som eensidigt har fulgt min ekskones historier.

Drengen har man tidligere manipuleret med i diverse "børnekloge" undersøgelser, men nu kunne de ikke længere kvæle hans ønske. At det samtidig kom frem at han altid har ønsket at bo hos mig må forhåbentlig give de implicerede myndigheder en dårlig smag i munden.

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte de 6 års oplevelser. Nogle vil sikkert sige glem de ubehagelige 6 år og kom deruda' med sønnen, men nej .... man må gøre noget for at undgå at andre børn og fædre skal opleve det samme mareridt som vi har været igennem.

Hold op hvor er jeg glad lige nu, men de 6 års erfaringer skal ikke bare gå i glemmebogen.

Giv et respons når du læser dette.

En kæmpeglad hilsen fra Golfball

Ruby Harrold-Claesson

• Global Moderator
  • Newbie
  • Antal inlägg: 690
    • Visa profil
Grattis till en lyckad återförening
« Svar #1 skrivet: 30 juli 2003, 17:31:53 PM »
Bäste Golfball,

Det gläder mig - och jag tror att jag talar för alla i NKMR - att du och din son är återförenade.

Dessvärre är återföreningar av familjer alltför sällan förekommande, men vi måste gläda oss åt varje liten strimma av solsken som strilar in i det totala mörkret som råder i de nordiska länderna vad gäller myndigheternas hantering av familjeförhållanden.

Jag önskar dig och din son en framtid befriad från ytterligare inblandning från myndigheterna.

Med bästa hälsningar

Ruby H-C