Socialtjänsten är kvinnors frigörrelse från spisen! Inte undra på varför dom favoriserar mammor framför pappor, det är bara att läsa lite historia. Jag blir förbannad när jag läser hur dom hjälpte sig själva"hög klass kvinnor" dom övriga fick ingen hjälp! Låg klass kvinnor fanns det ingen respekt för, kan det vara där LVU började kanske, dåliga mammor ska inte ha barn, onda mammor skapar NPF barn. Dessa kvinnor såg bara sig och sin klass som accepterade i samhället, Det var åxå dom som bildade angivarsystemet! Så vi skulle göda detta kvinnovälde med med bränsle, Så kallade upplysningar! Det är det dom lever på och är deras luft. Vad har hänt med den vite mannens samhälle när han gav kvinnan makt! Hon vill inte föda hans barn längre, nej hon vill ut o göra karriär, det är ju det allt här i handlar om! Kvinnans frigörelse från mannen, Vi är nu tvugna importera arbetskraft, bara för kvinnorna inte vill göra sin plikt i hemmet!
Jag tycker det är på sin plats att montera ner den här myndigheten en gång för alla och skicka tillbaka barnen från fosterhemmen och hem till sina rätta föräldrar. Och ni så kallade kvinnor tillbaka till spisen med er och sluta intregera så mycket! Nu har ni gjort nog med skada!
Som sagt jag håller på att startar ett nytt politskt parti, vi skall tillbaka till 1902 då ni kärringar inte kommit på tanken att lämna spisen :twisted:
Det är vi män som skall jobba inte ni! Det är här roten till allt ont finns!
Det är här vi måste börja förändra!