Författare Ämne: Ta lagen i egna händer  (läst 4125 gånger)

Pappa

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 38
    • Visa profil
Ta lagen i egna händer
« skrivet: 25 april 2008, 20:07:23 PM »
:roll:

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Re: Ta lagen i egna händer
« Svar #1 skrivet: 25 april 2008, 21:25:23 PM »
Citat från: "Pappa"
Det är så stora brister i sverige, så det är bara att ta lagen i egna händer. Det är andra funktioner i kroppen som aktiveras när ens familj råkar ut för dessa ondskefulla tanter. Aktivera föräldra skydds generna, Skydda familjen med alla medel, gör uppror. Låt hatet flöda!

Eller sitt där och glo och bara tyck synd om er! Jävla SVENSKAR

skällande hund bits inte.
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

Avos

• Newbie
  • *
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Re: Ta lagen i egna händer
« Svar #2 skrivet: 25 april 2008, 22:16:46 PM »
Det är så stora brister i sverige, så det är bara att ta lagen i egna händer. Det är andra funktioner i kroppen som aktiveras när ens familj råkar ut för dessa ondskefulla tanter. Aktivera föräldra skydds generna, Skydda familjen med alla medel, gör uppror. Låt hatet flöda!

Eller sitt där och glo och bara tyck synd om er! Jävla SVENSKAR

Skällande hund bits inte.
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

Stockholm

• Gäst
Ta lagen i egna händer
« Svar #3 skrivet: 26 april 2008, 00:11:46 AM »

Pappa

• Newbie
  • *
    • Visa profil
Ta lagen i egna händer
« Svar #4 skrivet: 26 april 2008, 07:17:53 AM »
Det är en naturlig handling av människan att försvara sin familj, titta bara på pappan i Rödby fallet, Advokaten fick pappan friad pga att det är urgammla gener som aktiveras vid försvar av sina barn, och då är man inte ansvarig för sina gärningar. Pojken bad för sitt liv men pappan satte ändå 4st skott på nära håll i pojken. En ren avrättning!

Avos

• Newbie
  • *
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Ta lagen i egna händer
« Svar #5 skrivet: 26 april 2008, 09:29:38 AM »
Det är en naturlig handling av människan att försvara sin familj, titta bara på pappan i Rödby fallet, Advokaten fick pappan friad pga att det är urgammla gener som aktiveras vid försvar av sina barn, och då är man inte ansvarig för sina gärningar. Pojken bad för sitt liv men pappan satte ändå 4st skott på nära håll i pojken. En ren avrättning!

Jag kommer att skydda min familj med mitt eget liv, SÅKLART! En socialsekreterare har hotat om LVU så jag aktiverar mina gener det känner jag, jag dras in i en dimma av hat som jag inte bemästrar längre!
KOM BARA jävla barn korpar!!!

Skällande hund bits inte.

Stockholm

• Gäst
Ta lagen i egna händer
« Svar #6 skrivet: 26 april 2008, 10:06:06 AM »
Den här länken har säkert funnits med i forumet tidigare, men en upprepning skadar inte: http://www.youtube.com/watch?v=j6y3ihqJ52Y .

En annan sak som är säker är att hade jag varit yngre och av annat kön hade jag garanterat suttit i fängelse nu för ...... på en eller flera .....

Avos

• Newbie
  • *
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Ta lagen i egna händer
« Svar #7 skrivet: 26 april 2008, 10:38:23 AM »
Citat från: "Stockholm"
Den här länken har säkert funnits med i forumet tidigare, men en upprepning skadar inte: http://www.youtube.com/watch?v=j6y3ihqJ52Y .

En annan sak som är säker är att hade jag varit yngre och av annat kön hade jag garanterat suttit i fängelse nu för ...... på en eller flera .....

Ja, alla talar om hur bisarra brottsliga människor är, deras taskiga barndom, dåliga moral och underlägsna intellekt. Men har man då sett sig om i världen, vilka som utövar det huvudsakliga våldet ?Det är ju intellektuella människor vid makten förstås.

Förresten var det någon här som skrev att socialsekreterare mellan skål och vägg ofta säger att de valt detta yrke för maktens skull ? Naurligtvis avskyr de våld, det är ju så ofint. Men de ser med gillade att ban hanteras hårdhänt av fosterföräldrar.Det ger MAKT åt strukturen. Våld är fult- makt är fint. MER och mer och mer demokrati,och om och om och om igen.

Pappa

• Newbie
  • *
    • Visa profil
Ta lagen i egna händer
« Svar #8 skrivet: 26 april 2008, 10:49:40 AM »
Citat från: Avos
Citat från: "Stockholm"

Man ser att polismannen håller sin han på vapnet! Stackars flicka, jag blir helt kall innombords när jag ser detta övergrepp.

Sa inte snuten " Ha det så bra " efter barnarovet .... Fy faan