Jag har lagt till ett kompletterande forum, med annan och delvis motsvarande information.
The more the merrier :!:
Jag tror att Stockholm har missuppfattat nÄgot nÀr du skriver "The more the merrier".
Förökning genom delning kan fungera för hydran och amöban, men det har inte fungerat för vÀnstern och det kommer inte att fungera om vi inom överskÄdlig tid ska fÄ bukt med LVU.
Det var mycket bra att SamhÀllets styvbarn, en förening av vuxna fd tvÄngsomhÀndertagna som hade kÀnt samhÀllets vÄrd in pÄ bara skinnet, grundades. Detta gav stöd till NKMR:s krav för barns rÀtt till sina egna förÀldrar och slÀktingar och förÀldrars rÀtt till sina barn. Ett par Är senare bildades Stulen barndom som Àr en intresse förening vars syfte var att genom grupptalan krÀva skadestÄnd för de rÀttsövergrepp som deras medlemmar - vuxna fd tvÄngsomhÀndertagna - krÀvde av sina kommuner.
Det Àr mycket beklagligt att de som svarade pÄ Valens inlÀgg
âDivide et imperaâ - fortsĂ€ttning. Om Stulen barndom förefaller ha missuppfattat vad han menade.
AlltsÄ, glöm inte att Enhet ger styrka, men splittringar och avknoppningar och inbördes stridigheter mellan de som borde hÄlla ihop mot den gemensamma fienden, Àr förödande.
Visst Àr det bra att ge tillkÀnna att det finns ett utbrett missnöje med det rÄdande systemet och jag förstÄr att alla vill mycket och alla vill vÀl men jag tycker att du borde lÀgga ner ditt nystartade forum, dels pga att det splittrar fÀltet i stÀllet för att förstÀrka det, dels pga att det har givits ett namn som pÄminner om ett annat forum eller organisation som inte har tillÄtits göra reklam för sig pÄ NKMR:s Diskussionsforum och dels pga vi tillÄter ingen att göra reklam eller ragga medlemmar eller kunder pÄ vÄrt Diskussionsforum.
Jag har dÀrför redigerat bort lÀnken till forumet och samtliga inlÀgg i trÄden.
Som jag pÄpekar ovan: NKMR Àr en seriös organisation och vÄrt Diskussionsforum Àr inte en reklampelare eller ett forum dÀr allt Àr tillÄtet.
Ruby Harrold-Claesson
Jur. kand
Ordf i NKMR