Författare Ämne: Google  (läst 2230 gånger)

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Google
« skrivet: 09 april 2008, 15:16:37 PM »
http://static.pici.se/pictures/sbRTbuGys.png

Jag tycker att allt det här talet om "rättshaverister" är mycket stötande. När man sedan ser den erbjudna definitionen, så är det knappast någon oskuldsfull terminologi vi har att göra med. En annan sak är google. Deras sökmotor sägs ju vara speciell. Det struntar i jag i, eftersom jag vet av vana att om man ska hitta något kontroversiellt ska man inte söka på google.
Google har ju inte precis precis bra rykte om sig där..
När jag sedan såg att NKMR "råkade" komma upp på samma sida som "rättshaverist", så tror jag att googles sökmotor mer beror på de hemliga parametrar de lagt in i den, än dess algoritm. Har stött på problemet förr.

PS skärmdumpen kommer inte från mig, men antagligen är den riktig.
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna

valens

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 249
    • Visa profil
    • http://visa.respeqt.nu
Google
« Svar #1 skrivet: 09 april 2008, 17:38:23 PM »
Häromdagen skrev jag någonting under ”Think Twice” om att inte erbjuda gratis reklam till perversa och andra.
Om inte redan nu, inom kort kommer NKMR att associeras med bland annat ordet f**a som har registrerats i samband med tidigare av mig kritiserad inlägg under ”socinom”. På alla sökmotorer…

Så att… Think Twice!

Stockholm

• Gäst
Google
« Svar #2 skrivet: 09 april 2008, 22:33:12 PM »
- Ett väl utvecklat rättsmedvetande
- En stark känsla för rättvisa
- Whistleblowers

De kategorierna här ovan kallas ofta för rättshaverister, och ofta av dem som verkligen havererar rättssystemet på olika subtila sätt.

Avos

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1242
    • Visa profil
    • Ett Annat Sverige
Google
« Svar #3 skrivet: 10 april 2008, 08:00:43 AM »
Citat från: "Stockholm"
- Ett väl utvecklat rättsmedvetande
- En stark känsla för rättvisa
- Whistleblowers

De kategorierna här ovan kallas ofta för rättshaverister, och ofta av dem som verkligen havererar rättssystemet på olika subtila sätt.

Nu funderade jag på om någon juridiskt kunnig kunde ge tips om en sak. Har huserat på usenet sedan -93. Det verkar vara slut med det. På swnet har några kriminella assimilerat sig och infört en ny norm.

En grovhet jag aldrig tidigare stött på har blivit ny norm.De säger att man bör tillverka jordförbättringsmedel av mig och alla andra sjukpensionärer, att de ska ta itu med mig och sälja mig på slavhandeln, eller ordna saken med en kalashnikov.De sade att de skulle se till att mina barn  omhändertas av myndigheterna, och öste ur sig grovheter av osannolikt slag mot min fru. De sade att jag var hallick och ansvarig för traffickingversamhet i norrland. De sade att jag skickar anonyma sexbrev till kvinnor. Det unika är att detta INTE ALLS är följden av en urspårad diskussion. Detta är följden av att de sett att jag nämnt på ett ställe att jag har sjukpension.Jag tror inte att de har mer att tillägga..

Jag är inte ensam drabbad, en socialdemokratisk aktivist sade de att han slår barn och fru. Påståendena är i sig så grova, att ingen kan tro att ALLT detta kan vara sant. Därmed faller påståendena, då man redan i förväg vet att de kommer från en lögnare.

Nu vet du resten, "rättshaverist" och allt det där. Men vad dessa brottslingar hade att framföra var att jag skrev under alias, så det var okey att vräka ur sig, eftersom jag inte kunde bevisa att detta var riktat till min person.

Naturligtvis så forskade de fram min identitet idag och publicerade den, genom samverkan så att inte den ena eller den andra helt skulle  ensamen kunna anklagas för att ha publicerat min identitet.

Grovheterna tar jag ganska lugnt, jag vande mig snabbt. Däremot går de skador på demokratin som de här personerna gjort, inte att reparera.
En ny norm har de facto införts. I fortsättningen kan man inte bara bli trakasserad för vad man TYCKER, i fortsättningen blir man även trakasserad för vad man ÄR. sjukpensionerad, neger etc. Allmänheten på swnet.politik är ute på ett farligt spår.

Gå till myndighetsbrottslingarna för att söka hjälp vill jag inte. Jag tänker aldrig mer frivilligt gå till en domstol. Det var de som tvingade mig att börja skriva under alias, efter att jag skvallrat här på NKMRs forum om de brott de begått mot mig. Saken kom upp i länsrätten, och de hotade mig med vad jag skrivit här.

Men det är klart att brottslingar leder allmännheten steg för steg mot avgrunden. Man KAN trakassera folk för deras åsikter, NU: Man kan trakassera folk för vad de ÄR. Man KAN framföra grova hot ostraffat via internet. Lagen skyddar dem. Man kan sedan avslöja min identitet, om man bara gör det stegvis.

Allmänheten konstaterar att nu måste jag vara rättshaverist.

Återstår nu omsättandet av de grova hoten mot mig och min familj.Det är verkligen befogat att se över sin säkerhet.

Jag tar inte med allt, det är bara tröttsamt

Där tar du fel; det är regionerna och deras befolkning själva som dras till döden genom sin olyckliga dragning mot  passivt vegeterande och parasitism.
Det bästa vi kan göra är nog att auktionera ut dem till högstbjudande
(eller att ge bort dem, i de fall där vi inte ser att någon kan tänkas
vilja betala något) innan vi slutgiltigt har förvandlat dem till grönsaker genom vårt överentusiastiska omhändertagande.

Vem har talat om utrotning? Försäljning och kanske privatisering är vad som behövs. Några oligarker med kalashnikovmän är nog vad
som behövs för att få fart på din sort. Stalin, han kunde det där.

Om du inte tar dig tillvara kommer vi snart att börja elda med de
arbetslösa (åtminstone glesbygdstjockisarna) som inte har råd att
betala den lättjeskatt som Mona Sahlin och hennes vapendragare har
i bakfickan för dem som inte låter sig transporteras till närmaste
arbetsläger, och vips! så är energiproblemen lösta. Allt som behövs
är inkvisitionens återupprättande eller kanske några häx- och
druidprocesser. Kanske vi får några helgon på köpet, eftersom det är
politik med i spelet, men det får vi ta."

"Har du någon källa för detta påstående, eller är det lika gripet ur
luften som alla dina andra? Har kronofogden äntligen fått tummen ur
arslet och mätt ut dina barn, eller är det tanten som dragit med dem?
"
Denna person har av myndigheterna berövats sina rättigheter, och skriver därför mot sin vilja anonymt.Att skriva anonymt skadar de mänskliga rättigheterna och skyddar de som angriper rättigheterna