Om någon i Sverige utsätts för risken att denna typ av personal tänker ta dina barn, så existerar i stort sett inga andra möjligheter än att själv anlita en äkta brottmålsadvokat (inga mesiga offentliga biträden duger) och samtidigt gärna slå upp det stort i pressen.
Kanske jag ska erinras om när du-kan-gissa-vem skickade en anmälan till sociala mot mig:
Från: 073.6147066@telia.com
Datum Tor, okt 26, 2006 20:49
"Anmälan om barn som far illa
Jag har sedan en tid kontakt med en person som gör sig väldigt känd. Och vi är ett antal personer som är oroade över barn till [Avos]. Det är ingen fråga om att han är mycket störd. Hans barn har fått LVU, som han tydligen har överklagat och man verkar ha avslagit detta. Fullkomligt felaktigt beslut. Jag hoppas med denna anmälan att ni än en gång försöker få bort denna man från sina barn. Han är inte lämplig som förälder och visar klart sjuka drag som ex stark paranoja.
Han har fö gått med i en förening som FÖRESPRÅKAR våld mot barn, ordf i föreningen turnerar runt om i Världen för våld mot barn, nu i sommar var ordf på NYa Zeeland i detta syfte och kunde ses i NYa Zeelands TV (!) En annan av grundarna är Lennart Hane, även känd för att förespråka detta, och anmäld 16 ggr på 10 år till Advokatsamfundets diciplinnämnd.
Så, var inte orolig för att göra ett omotiverat LVU, och för gott placera barnen någon annanstans resten av uppväxten. Detta är uppenbart en mkt sjuk man. Han berättar om sitt boende, ni borde se det. Det i sig låter även det som en mkt olämplig miljö..."Så här låter det. I inläggen på sourze internettidningen låter det som att barn primärt bör vara uppväxta i fosterhem, så att de hamnat rätt i livet.. Ungefär som att av jämlikhetsskäl eller någonting bör förhud, blindtarm eller liknande opereras bort hos alla.. Vad du kommer att finna där är typ reklam för fosterbarnsindustrin, hur bra det är att bli fosterbarn eller barnhemsbarn ( som Ann), lösningen på alla problem, som förnuftigt sunt folk rekommenderar, och som bara samvetskygga förövare kritiserar.
På internet finns ett litet unikt gäng. De är "internetsnipers" åt socialförvaltningen. Naturligtvis har ingen lyckats bevisa att de trakasserar föräldrar som utsatts för LVU direkt på socialförvaltningens order, att de anmäler föräldrar till LVU utredning, kan däremot på goda grunder antas.
De spammar, och trakasserar, anmäler, och även har många mordhot mot ordföranden för Stulen Barndom gjorts. Du-vet-vem har den unika inställningen som fd fosterbarn att det är fel av de fosterbarn som fått sina liv förstörda att kräva ersättning av socialförvaltningen. Socialförvaltningen betraktar hon som sin förälder. I alla fall är det den slutsats jag drar om hur hennes resonemang hänger ihop.
Det hela resulterar i en personlighetstyp som jag kallar cyborgmentalitet. En hybrid mellan en individ och staten. En Cyborg är , i fall du har sett SF-serien Startrek, en person som kidnappats av rymdvarelser och fått större delen av sin hjärna och nervsystem utbytt mot elektronik. En cyborg har fått sin personlighet fysiskt bortopererad. Via radiolänk står cyborgens tankar i direktkontakt med alla andra cyborgs tankar, samma med sinnena. Deras hjärnor har inga egna tankar, bara cyborgtankar. Praktiskt är det då en cyborg kan sätta sig som pilot på en jumbojet, och bara beställa kunskapen från centraldatorn. Cyborgernas liv består i att kidnappa människor och göra fler cyborgs av dem.
------------
Nå, om vi vänder på steken och säger:
Alla fosterhem är helt fördärvliga och alla biologiska föräldrar är alltid bättre. Är ett sådant påstående är riktigt?
Detta påstående är intressant, då det utgör kärnan i problemet om diskussionen om sociala alltid/aldrig gör fel.
De som här hoppat in och diskuterat är fosterbarn. Inte de fosterbarn som är med i "stulen barndom" och kräver upprättelse för den skada de lidit, utan de som står utanför med udda beteenden och åsikter. De är:
Tsenib
knutte61, dvs Tommy Jensen
Agnes, dvs Ann
Jag känner dessutom till Annette som hör till detta gäng.
Vad säger de egentligen ?
Tsenib har här kommit fram till att det vore fel att påstå att alla biologiska föräldrar är bättre än fosterföräldrar.
Jag anser inte att föräldrar ska ha villkorslös rätt eller makt att sköta sina barn bäst dem behagar. I så fall vore barnen föräldrarnas privata egendom. Därför måste vi ha ett kontrollorgan som heter soc och finns idag.
--------------
Dvs utgångspunkten är inte att barnen hör hemma hos sina föräldrar utan de hör hemma hos cyborgkollektivet.

De här människorna uppträder totalt obegripligt för andra. De talar om oss som att vi vore djur, maträtter eller vad det må vara. Skratta åt NKMR-deltagares berättelser, är ju vad domarna i länsrätterna ägnar sig åt offentligt, här på forumet ser du minst en till som gör det. Deras föräldrar är STATEN, de ser inget konstigt i en Orwellsk stat, med statliga uppfödningsanläggningar för identitetslösa barn av cyborgtyp. Tvärt om, de kräver omvänd bevisbörda för att bevisa varför det INTE borde vara så !!